چاپ پارچه

چاپ پارچه در پیله تکس

چاپ پارچه پیله تکس

کارخانه چاپ پارچه پیله  از سال ۱۳۵۳ به عنوان مرکز چاپ، رنگرزی و تکمیل پارچه، قدم به عرصه خدمات پارچه نهاد و امروز به عنوان یکی از کاملترین مراکز خدمات پارچه شناخته می‌شود. این مرکز با بهره‌مندی از کادری مجرب و استفاده از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا و اجرای جدیدترین متدهای چاپ، آماده ارائه انواع خدمات به صورت تک و تعداد می‌باشد. پیله‌تکس به عنوان تنها کارخانه چاپ،رنگ و تکمیل پارچه در تهران، باعث سهولت دسترسی مشتریان و ارائه سفارش و تحویل در کوتاهترین زمان ممکن شده است. چنانچه خود تولید کننده هستید، میتوانید با پیله تکس همکاری نمایید و اگر تمایل به چاپ پارچه در پیله تکس دارید، می‌توانید برای مشاوره و ثبت سفارش خود اقدام کنید. متخصصین ما آماده پاسخگویی و مشاوره در این خصوص می‌باشند.

 

چاپ پارچه مبل و کوسن

 

 

استفاده از تکنولوژی های مدرن در چاپ پارچه

جوهر افشان چاپ پارچه

یکی دیگر از مزایای بسیار مهمی که تیم تخصصی چاپ پارچه در پیله تکس در اختیار شما قرار می دهد این است که پارچه های شما با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا به چاپ می رسند و به همین علت نیز کیفیت چاپ آنها بسیار بالا خواهد بود. امروزه برندهای مختلفی در ایران در این زمینه فعالیت دارند ولی اکثر آنها از تجهیزات بسیار  قدیمی برای چاپ استفاده می کنند و همین عامل نیز باعث می شود تا کیفیت چاپ آنها بسیار پایین باشد. با این وجود از آن جایی که پیله تکس از بهترین و جدیدترین تجهیزات استفاده می‌کند کیفیت بالایی را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. این کیفیت بالا باعث شده است تا در حال حاضر بسیاری از صنایع مختلف که نیازمند استفاده از خدمات چاپ پارچه هستند. برای چاپ پارچه در پیله تکس به وب سایت چاپ پارچه پیله مراجعه کنند و از خدمات موجود  در این زمینه استفاده کنند. فراموش نکنید که استفاده از تکنولوژی های روز دنیا باعث می شود تا تنوع طرح و رنگ چاپ انواع پارچه ها نیز افزایش پیدا کند و به همین علت شما می توانید متناسب با سلیقه خود پارچه های مختلف را به چاپ برسانید.

 

 

استفاده از بهترین رنگها برای چاپ پارچه

رنگ در چاپ پارچه

تکنولوژی مرکبی در بسیاری از شرکت های چاپ و طراحی گرافیکی مورد نیاز است و هم اکنون این تکنولوژی در رابطه با چاپ پارچه در پیله تکس مورد استفاده قرار می گیرد.

با استفاده از این تکنولوژی می توان در زمان و هزینه  صرفه جویی کرد. بنابراین، تحقیقات در مورد صنعت DIP بسیار ضروری و راه گشا خواهد بود.

در سال های اخیر پیشرفت های فراوانی در عرصه تولید مرکب های ویژه چاپ دیجیتال خصوصا چاپ پارچه به دست آمده است. این مقاله اطلاعات و بینش خوبی در مورد پنج نوع مرکب موجود ویژه چاپ دیجیتال پارچه، نحوه عملکرد آنها ارائه می دهد و نوع پارچه مناسب هریک را تشریح می کند.

 تیم فنی چاپ پارچه در پیله تکس پنج سری مرکب را که در چاپ دیجیتال پارچه به کار می روند و فرآیند چاپ را که با هر کدام سازگار است، توضیح می‌دهد. با دگرگون شدن و توسعه تکنولوژی هدهای جوهر افشان و مرکب ها، مجموعه مرکب‌های جدیدی به بازار عرضه شده است. مرکب‌ها و تکنیک چاپی مورد استفاده برای انواع الیاف پارچه متفاوت و با توجه به نوع پارچه رنگ و تکنیک مناسب انتخاب می شود. در مقالات آینده با جزئیات فنی هر یک از سری مرکب های چاپ پارچه آشنا می شوید.

در مجموعه کارخانجات چاپ پارچه پیله  برای به حداقل رساندن تفاوت رنگ ها روی نمایشگر و چاپ خروجی عملیات کالیبره رنگ و سیستم پروفایل سازی را قبل از فرایند چاپ برای هر طرح اجرا می شود تا کاربر از این طریق به خروجی مطلوب خود برسد.

 

تحویل به موقع و در زمان تعیین شده و هزینه تحویل به صرفه

کارخانجات چاپ پارچه پیله  با استفاده ازسیستم های مدرن رهگیری و ردیابی بر روی راه حل های مبتنی بر فناوری اطلاعات متمرکز هستند. این سیستم ها حرکات محموله را از مبداء تا مقصد مورد نظارت قرار می‌دهند و آنها را ثبت می کنند. در این سیستم جدید ردیابی، خریداران و تولید کنندگان از وضعیت و شرایط فیزیکی کالاها مطلع می گردند.
گروه چاپ پارچه پیله در نظر دارد بدین وسیله هزینه ارسال سفارشات به کمترین حد خود رسانده و در اسرع وقت تحویل دهد.

 

 

چاپ پارچه عمدهکیفیت عالی چاپ پارچه به صورت عمده

توجه به کیفیت، ارائه ی بهترین تولیدات و همچنین بکار بردن متد مبتکرانه برای ایجاد بالاترین کیفیت از محاسن چاپ پارچه در پیله تکس محسوب می گردد. آنچه ما را از دیگران متفاوت می‌سازد تضمین خدمات و ارائه بهترین کیفیت است. ما ارائه ی نوین و متفاوتی را برایتان به ارمغان خواهیم آورد و زیبائی ها را با چشمانتان تقسیم خواهیم نمود. کارشناسان و متخصصان ما در بخش پشتیبانی چاپ پارچه پیله همواره آماده پاسخگوئی به پرسشهای عزیزان می‌باشند.

 

بهره گیری از متخصصین حوزه چاپ پارچه

نکته بسیاری مهمی که باعث شده است تا کیفیت چاپ پارچه توسط تیم تخصصی ما به میزان بسیار زیادی بالا رود این است که تیم ما از بهترین نیروها و افراد متخصص تشکیل شده است که به خوبی می توانند با تکنولوژی های جدید و به روز دنیا کار کنند و در نتیجه انواع طرح ها را بر روی پارچه ها پیاده سازی کنند. چاپ پارچه در پیله تکس به بهترین شکل ممکن انجام می شود و همین عامل نیز باعث شده است تا در سال های اخیر مشتریان زیادی علاقه مند به استفاده از خدمات ما شده باشند.

 

کارخانجات چاپ پارچه پیله، چاپ پارچه پیله

چاپ پارچه پیله به عنوان مرکزی تخصصی جهت طراحی، چاپ و تولید انواع پارچه و لباس، این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است که بتوانند صفر صد تا نیازهای خود را پیرامون این حوزه بر طرف نمایند.

 

 

اگر خود تولید کننده هستید، میتوانید با پایار چاپ برای انجام خدماتی نظیر طراحی، چاپ، برش و لیزر همکاری نمایید.
کافیست با مشاورین ما تماس حاصل نموده و نوع سرویس مورد نظر خود را مطرح نمایید. چنانچه محصولات شما نیاز به چاپ داشته و مایل به همکاری در این زمینه میباشید، ابتدا از طریق فرمی که به همین منظور تهیه شده است، طرح مورد نظر خود را برای ما ارسال نمایید. سپس نوع لباس، جنس پارچه، رنگ و تیراژ خود را با مشاورین ما در میان بگذارید تا بتوانند در مورد بهترین نوع چاپ شما را راهنمایی کنند. پس از دریافت مشاوره، محصولات خود را در اختیار چاپ پارچه پیله قرارداده و پس از دریافت رسید، در زمان مقرر نسبت به تحویل سفارشات خود اقدام نمایید .

امید است با ارائه خدمات و محصولاتی درخور، بتوانیم رضایت روزافزون مشتریان خود را کسب نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *